en fb

Umění a kreativita ve vzdělávání

96  26/05/21
Poslední rok byl náročný pro školáky, učitele i rodiče. Deset tisíc dětí vypadlo ze vzdělávacího systému, neučily se. Je potřeba (znovu) nalézt jejich vnitřní motivaci. Jak může s návratem do škol pomoci kreativní vzdělávání? V čem se liší od jiných způsobů výuky a jak konkrétně funguje? O svoje zkušenosti se podělí David Tišer, ředitel organizace ARA ART a zástupce platformy uMĚNÍM, Romana Bartůňková, pedagožka na Gymnáziu Na Zatlance, Martin Provazník, zástupce ředitele ZŠ Strossmayerovo náměstí, a Katarína Kalivodová, ředitelka Společnosti pro kreativitu ve vzdělávání. Diskusí provede Tomáš Feřtek, novinář, dramaturg, scenárista a odborný konzultant EDUin. Debata se koná v rámci celoročních aktivit Festivalu umění a kreativity ve vzdělávání a jako součást projektu Mladí ladí dětem. Pořadatelé jsou platforma uMĚNÍM, Mladí ladí jazz a Knihovna Václava Havla.

Zpět na úvodní stránku